Направлення на отримання послуг із психологічної реабілітації

Ідентифікатор послуги
01687
Строк
1 день (робочі)
Вартість
Безкоштовно
Повна назва
Видача направлення на отримання послуг із психологічної реабілітації постраждалим учасникам Революції Гідності, ветеранам війни з числа учасників антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих) таких осіб
Інформація про послугу
Постраждалі учасники Революції Гідності, учасники антитерористичної операції та особи, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, мають право на отримання послуг із психологічної реабілітації за кошти державного бюджету. Для отримання відповідного направлення потрібно звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування).

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій
Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.
Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Заява у довільній формі
Копія посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника війни
Копія посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності для осіб, які мають статус постраждалого учасника Революції Гідності
Копія документа, що підтверджує безпосередню участь в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення з безпосереднім перебуванням в районах антитерористичної операції у період її проведення, або копія документа про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення
Умови і випадки надання

Прийом заяв про отримання послуг із психологічної реабілітації для діючих військовослужбовців та осіб, які перебувають на службі, здійснюється за місцем перебування (розташування військової частини (підрозділу) за зверненням отримувача послуг або командира (начальника), а від осіб, які перебувають на лікуванні у військово-медичних закладах, госпіталях для ветеранів війни, на повному державному утриманні, закладах соціального захисту для бездомних осіб і центрах соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, здійснюється за місцем перебування (розташування закладу (установи) за зверненням отримувача послуг або керівника відповідного закладу (установи) до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.


Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення ознайомлює отримувача послуг з переліком суб’єктів надання послуг із зазначенням контактних даних, до яких такі особи можуть звернутися з питань забезпечення послугами із психологічної реабілітації; послугами, якими такі суб’єкти забезпечують отримувачів послуг; порядком проведення заходів із психологічної реабілітації.


Отримувач послуг або його законний представник обирає суб’єкта надання послуг і повідомляє структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про вибір такого суб’єкта.


Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення надсилає обраному отримувачем послуг суб’єкту надання послуг запит щодо його готовності до надання послуг із психологічної реабілітації, узгодження дати початку її проведення та укладення договору про надання послуг із психологічної реабілітації.


У разі отримання від суб’єкта надання послуг, обраного отримувачем послуг, відмови у наданні послуг із психологічної реабілітації у зв’язку з відсутністю вільних місць замовник послуг протягом одного робочого дня письмово інформує про це отримувача послуг та пропонує йому обрати іншого суб’єкта надання послуг.

Результат та способи отримання результату
Рішення щодо укладення договору про надання послуг із психологічної реабілітації із суб’єктом надання послуг
Примірник договору
Направлення на отримання послуг із психологічної реабілітації
Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника.

Строк та вартість надання послуги

Прийняття рішення щодо укладення договору про надання послуг із психологічної реабілітації із суб’єктом надання послуг
Адміністративний збір
Безоплатне надання
Строк надання
1 день (робочі)

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги
Подання документів, що містять завідомо неправдиві дані
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Органи, до яких оскаржується
Окружний адміністративний суд
Судовий порядок оскарження
Спосіб подання позовної заяви: Подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
Строк для подання позовної заяви: Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов’язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб’єкта владних повноважень.
Строк розгляду позовної заяви: Суд має розпочати розгляд справи по суті не пізніше ніж через шістдесят днів з дня відкриття провадження у справі, а у випадку продовження строку підготовчого провадження - не пізніше наступного дня з дня закінчення такого строку. Суд розглядає справу по суті протягом тридцяти днів з дня початку розгляду справи по суті.
В позовній заяві зазначаються:
найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості стосовно представника.
До позовної заяви додається: документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону; всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Інші додатки: У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Часті питання та відповіді

Які права має отримувач соціальної допомоги?
Отримувач послуг має право: 1) отримувати інформацію про послугу із психологічної реабілітації, в тому числі про результати психологічної діагностики, мету та зміст реабілітаційного процесу тощо; 2) відмовитись від певних або всіх видів послуг із психологічної реабілітації шляхом письмового повідомлення про це суб’єкта надання послуг та замовника послуг із зазначенням причини такої відмови; 3) отримати послуги належної якості; 4) оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність замовників послуг та/або їх посадових (службових) осіб у порядку, передбаченому законодавством; 5) звертатись до замовника послуг із скаргами на рішення, дії чи бездіяльність суб’єкта надання послуг із психологічної реабілітації, а також з проханням замінити суб’єкта надання послуг.