Внесення інформації про фінансову установу до Реєстру
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://www.nssmc.gov.ua/activity/insha-diialnist/informatsiini-tekhnolohii/#tab-5.Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Заява та довідка про НПФ, що додається до неї, мають бути підписані головою ради НПФ або за його дорученням уповноваженою особою з числа членів ради НПФ та мати дату підписання.
У випадку, якщо заява та довідка про НПФ, що додається до неї, підписані уповноваженою особою з числа членів ради НПФ, до такої заяви додається копія доручення голови ради НПФ на право підписання зазначених документів членом ради НПФ.
НПФ одночасно включається до реєстру фінансових установ та до реєстру НПФ за таких умов:
НПФ зареєстрований як юридична особа відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
статут та склад ради НПФ погоджені НКЦПФР у встановленому нею порядку.
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/admin_services/vnesennia-nederzhavnoho-pensiinoho-fondu-do-derzhavnoho-reiestru-finansovykh-ustanov/.