Внесення до кадастру відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Заява у паперовій формі разом з документацією із землеустрою або оцінки земель, електронним документом та іншими документами, подається заявником особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення, а заява в електронній формі надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (у разі технічної можливості), у тому числі через окрему офіційну вебсторінку Держгеокадастру, що забезпечує формування та подання заяви.
Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), або надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві. У разі подання заяви в електронній формі за власним кваліфікованим електронним підписом (печаткою) заявника за бажанням заявника видається також у формі електронного документа засобами телекомунікаційного зв'язку.