Анулювання ліцензії на діяльність на фондовому ринку (ринку цінних паперів)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).Хто може звернутися: юридична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
Умови і випадки надання
Для анулювання ліцензії (професійна діяльність на ринках капіталу діяльність з адміністрування недержавних пенсійних фондів, діяльність з управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю) за заявою ліцензіата, ліцензіат відповідно до Порядку, додає бланк ліцензії (оригінал), (у разі наявності) і такі документи:
1) копію рішення уповноваженого органу ліцензіата про припинення провадження професійної діяльності на фондовому ринку та/або припинення як юридичної особи (рішення про анулювання ліцензії);
2) для ліцензіатів, які здійснюють професійну діяльність на фондовому ринку - діяльність з адміністрування НПФ:
копії повідомлень радам НПФ, з якими ліцензіатом укладено договори про адміністрування НПФ, про прийняте рішення щодо анулювання ліцензії, засвідчену підписом керівника заявника;
копії документів, що підтверджують передачу в повному обсязі системи персоніфікованого обліку учасників НПФ та відповідної документації до обраного чи тимчасово призначеного нового адміністратора;
3) для ліцензіатів, які здійснюють професійну діяльність на фондовому ринку - діяльність з управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю:
довідку про виконання всіх зобов’язань перед довірителями ФФБ та/або власниками сертифікатів ФОН, управління якими здійснювалося заявником при провадженні професійної діяльності на фондовому ринку, підписану керівником і головним бухгалтером (особою, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку) заявника, або, у разі покладання ведення бухгалтерського обліку заявника на юридичну особу - особи, яка безпосередньо здійснює ведення бухгалтерського обліку заявника у цій юридичній особі, або
копії документів, що підтверджують передачу ФФБ та/або ФОН, управління якими здійснювалося заявником при провадженні професійної діяльності на фондовому ринку, в управління іншому управителю в установленому законодавством порядку.
Підставами для залишення заяви про анулювання ліцензії без розгляду є:
підписання заяви особою, яка не має на це повноважень;
невідповідність документів, які додаються до заяви про анулювання ліцензії, вимогам пункту 5 цього розділу VI Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів) – діяльності з управління активами інституційних інвесторів (діяльності з управління активами), що затверджені рішенням Комісії від 23.07.2012 № 1281, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.09.2013 за № 1576/24108 (із змінами та доповненнями);
не закінчення на дату подання заяви про анулювання ліцензії строку у тридцять календарних днів після спливу терміну виконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов, виданого за результатом проведення перевірки (крім випадку видання протягом цього строку органом ліцензування розпорядчого документа про проведення позапланової перевірки виконання ліцензіатом розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов).
Всі інші умови та випадки надання послуги (необхідні документи) можна переглянути на сайті НКЦПФР за посиланням: https://bit.ly/3sBawRz